dodaj ogłoszenie

Sniper Ghost Warrior 3 - misje poboczne

Zrezygnowałem z jednej misji pobocznej w trakcie grania i czy da się w nią zagrac ponownie bo nie moge jej włączyć. W jednym regionie mam 80% misji pobocznej a już wiecej nie ma. Ktoś wie dlaczego tak jest

2017/09/05 17:10
  skomentuj   lub  

@szybki125, jak Ci się gra? Jest dużo bugów czy już poprawili długie czasy doczytywania i błędy? Nie kojarzysz jak ogólnie gra się ma w porównaniu do Sniper Elite 4?
Z góry dzięki.

2017/09/06 12:12

już ogarnąłem ten temat, gra ogolnie fajna lecz bardzo długo się wczytuje, zdąże spalić papierosa a ona dalej loading. Nieraz występują lagi i bugi a co do SE4 to nie grałem w tą gre

2017/09/06 15:15
@junfan była jakaś aktualizacja niedawno ale nadal to samo jest
2017/09/06 15:16

Dzięki za odpowiedź, czyli nadal jest lipnie jak cholera. Wstrzymam się zatem.

2017/09/06 18:16

gre moge jak najbardziej polecić mimo tego długiego ładowania, jest dużo wszystkiego – misji głównych a jak skończysz fabułe to możesz ograć misje poboczne i dodatki dlc

2017/09/06 20:59

A jak z poziomem trudności?

bo w Sniper Elite 4 to SI taka tępa była, że aż odechciało mi się grać po kilku misjach.

2017/09/07 12:59

poziom normalny to według mnie jakby był trudny, przeciwnicy są nawet trudni do zastrzelenia

2017/09/07 15:33

Gra nie jest doskonała, ani nie jest to gra AAA (mimo zapewnień), ale klimatem się broni. Ja mam aktualnie 63% całości i ponad 60 godzin. Świetny klimat, dron, bardzo ładne lokacje i widoki sprawiają, że gram powoli bo staram się niczego nie przegapić i zrobić 100%. Do tego kilka dni temu dodali dodatkowe misje, mapę, znajdźki, co oznacza kolejne kilkanaście, a może kilkadziesiąt godzin w świecie snajpera. Oczywiście jest sporo niedociągnięć np. nie można zrobić save kiedy się chce, samochody prowadzi się jak pudełka (ale to nie gra wyścigowa, więc im wybaczam), czasem grafika jest średnia (czuć tą budżetowość, ale bez przesady). I nie wiem czemu wszyscy się czepiają długości wgrywania gry początkowej. Owszem, trwa to ze 3 minuty, ale to za pierwszym razem, a potem (przy tzw. śmierci) jest już dużo lepiej. Proszę być obiektywnym i zobaczyć inne aspekty gry. Ja ten tytuł polecam, zwłaszcza, że jest już śmiesznie tania i można wyrwać za fajne pieniądze na jakiejś wyprzedaży. Mimo, że sam dałem ponad 180 pln kilka tygodni temu, nie żałuję, bo jak wspomniałem, gra broni się klimatem. No i mimo wszystko, fajnie wesprzeć polskiego dewelopera. Mam nadzieję, ze mimo słabych not i opinii (mi to wszystko lotto, bo sam decyduję czy coś kupić czy nie), CI podniesie się z kolan i dalej będą dążyć do bycia jeszcze lepszym.

2017/09/07 16:23

A jak wygląda sprawa ze samym strzelaniem snajperką?
W BF4 było super. Wiatr, opadanie pocisku, wstrzymanie powietrza i te sprawy są realistyczne?

2017/09/07 20:55

180? Ja dałem niecałe 60 zł tydzien temu. Co do gry zobaczymy, dużo niedociągnięć, ale klimat daje radę.

2017/09/08 01:45

Masz już konto? zaloguj się

Zobacz więcej dyskusji na temat sniper Ghost Warrior poboczne misje

Ta strona korzysta z plików Cookies - dowiedz się więcej.   rozumiem ×

Załóż konto za darmo

lub

akceptuję regulamin serwisu GameTrade.pl

741 tys. graczy sprzedało i wymieniło już ponad 577 tys. gier przez GameTrade.pl!

Ładowanie...