dodaj ogłoszenie

[MK 2011][PS3] Challenge Tower - porady, dyskusje - do 300

Challenge Tower – to 300 różnych wyzwań stojących przed graczem. Za przejście ich otrzymujemy m.in. $$$ do odblokowania dodatków.

Mortal Kombat 9 Challenge Tower Mission 1-10 [HD]Movie_play_icon

Jak wam idzie drodzy gracze ?

ja zaciąłem się na 251 i na razie odpoczynek :)

UPDATE: #251 zaliczone po 4,5h.

2011/05/04 19:00
  skomentuj   lub  

na 300 challenge jest bardzo prosty sposob, trzeba wziac sheeva i caly czas bic z tego skilla co ona skacze do gory(dol,gora) i potem walic uppercuta i tak na zmiane

2011/05/09 19:13

w 300 walce najlepiej najpierw przegrac 7 razy ale retry dopiero zrobic jak Cię zabiją i pytanie samo się wywietli. Wtedy poziom staje się jednym z łatwiejszych w grze. Jak robisz retry w trakcie walki bo masz mało energi i itak przegrasz to przeciwnik jast dalej bardzo trudny.
Ten sposób działa tylko w 300 misji. Nie ma sensu wyczerpywac paska do końca w pozostałych np w 251 :)

2011/05/22 12:49

a misja 251 jest trudna tylko dlatego że nasz bohater nie ma teleportu a wtedy jest trudno pokonac shao khana na tak wysokim stopniu trudnosci. Jakie najlepiej ciosy stosowac?

2011/05/22 12:56

@leslaf: edytuj posty, proszę

2011/05/22 13:22
@himus11 jak przejsc misje 41? Bo mnie ciagle jak go atakuje to on blyskawice przywoluje i mnie udeza i padam pomoz plz
2014/10/24 17:53

Masz już konto? zaloguj się

Zobacz więcej dyskusji na temat MK Porady 300 Challenge Tower 2011PS3 dyskusje

Ta strona korzysta z plików Cookies - dowiedz się więcej.   rozumiem ×

Załóż konto za darmo

lub

akceptuję regulamin serwisu GameTrade.pl

749 tys. graczy sprzedało i wymieniło już ponad 591 tys. gier przez GameTrade.pl!

Ładowanie...