dodaj ogłoszenie

Rise of Nations: Rise of Legends (PC)

  dodaj do poszukiwanych

4.3
wg 21 graczy

Rise of Nations: Rise of Legends to sequel udanej gry strategicznej, która poruszała temat rozwoju naszej cywilizacji. Tym razem jednak, autorzy Ri... więcej...

recenzje 5

Masz już konto? zaloguj się

1
2
3
4
5
Bardzo dobra

Gra bardzo dobra, zastosowano w niej wiele ciekawych jak na strategię rozwiązać, do tego spójna fabuła i ciekawy świat z pogranicza fantasy i renesansu, naprawdę warto zagrać.

2011/07/01 12:27
1
2
3
4
5
Dobra

Gierka jest bardzo rozwinięta i ma dobry system rozwijania swoich dzielnic.Zrobiła na mnie duże wrażenie choć coś jej brakuje.

2010/11/11 01:22
1
2
3
4
5
Dobra

Może być w sumie fajna gra na początku potrafi w ciagnać ale potem szybko się nudzi

2010/11/11 01:22
1
2
3
4
5
Rewelacyjna!

Gra jest Super jak dla mnie przypomina mi troche Ages of Empires 3

2010/11/11 01:20
1
2
3
4
5
Bardzo dobra

Wciągnęła mnie

2011/01/08 18:48


poszukujący 3

at-11 sylwester-sokolowski-561 nobis
zobacz wszystkich →

posiadacze 130

sajmonn uki9666 fabian-ledwosinski spider-96 shad0w donszabla maryan haito wilqu83 thus neuron bart90ek bartlomiej-cieczko serdel654 slimmite albert-gapys krzysztof-soroka hugonokrutnik thomish geminirs adam-gruca amack
zobacz wszystkich →

więcej informacji

data premiery: 26 Maj 2006

Rise of Nations: Rise of Legends to sequel udanej gry strategicznej, która poruszała temat rozwoju naszej cywilizacji. Tym razem jednak, autorzy Rise of Nations postanowili zerwać ze znaną nam rzeczywistością i stworzyć strategię osadzoną w świecie, gdzie magia miesza się z techniką. W świecie tym o prymat walczą cztery całkowicie odmienne nacje. Dwie z nich to: cywilizacja techniczna Vinci (bazująca na machinach i wynalazkach znanych nam ze szkiców legendarnego Leonarda Da Vinci), oraz cywilizacja zwana Alim, czyli lud żywcem wzięty z mitów Arabskich, obeznany z wszelakimi meandrami mocy nadprzyrodzonych. Jego magia skupia się na trzech żywiołach: Damanhur (duch ognia), Dakhla (duch piasku), oraz Sawu (duch ciemnego szkła). Gra zawiera tylko jedną, globalną kampanię, gdzie po kolei, wraz z rozwojem fabuły, obejmujemy pieczę nad każdą ze stron.

Centrum i newralgicznym elementem wszystkich nacji są ich miasta. Na początku rozgrywki zaczynamy z małą aglomeracją, a w miarę postępów możemy ją rozbudowywać o dodatkowe dzielnice (m.in. militarną, gildii, kupiecką czy pałacową) i poziomy (łącznie trzy). Każdy dodatek zwiększa możliwości prowadzonej cywilizacji, np. dzielnica militarna pozwala na wybudowanie lepszych typów wojsk, a kupiecka zwiększa ilość karawan oraz punktów przeznaczonych na rozwój wynalazków. Tu przy okazji warto wspomnieć, iż każda strona konfliktu posiada cztery ścieżki rozwoju, przy czym dwie z nich są wspólne a dwie unikalne.

Wszyscy oponenci dysponują odmiennym asortymentem jednostek bojowych, zarówno tych zwykłych, zwanych „mięsem armatnim”, jak i tych specjalnych. Przykładowo Alimowie mogą pochwalić się dwoma smokami „Piasek” i „Szkło”, z których, ten drugi potrafi skupić swoim ciałem światło, a następnie przy pomocy tej energii wysadzić wszytko w pobliżu. Z kolei cywilizacja Vinci posiada ogromne mechaniczne pająki, przypominające tego widzianego w filmie Wild Wild West. W szeregach wojsk zwaśnionych stron spotykamy też herosów o niemalże boskich mocach. Jedni z nich potrafią zamrażać wszystkie jednostki w okolicy na pewien okres czasu, inni wzywać śmiercionośny szwadron śmigłowców itd.

Rise of Nations: Rise of Legends zawiera w sobie szereg cech znanych z poprzedniczki, jak choćby mapę globalną, gdzie wydajemy rozkazy armiom w trybie turowym, granice narodowe, czy opcję zużycia oddziałów znajdujących się poza granicami własnego kraju. Gra pozwala też na zajmowanie wrogich miast, rejonów neutralnych, kopalń (źródła surowców), oaz, świątyń, i tym samym poszerzanie swoich granic. Dodano też kilka nowych elementów, urozmaicających rozgrywkę, z których najważniejszym jest idea dominacji. Gdy jedna z cywilizacji prześcignie inne w jednej z czterech dziedzin: tj. Capture (ilość terenów będących pod naszą kuratelą), Tactical (ilość punktów zdobytych podczas niszczenia wrogich instalacji), Resources (ilość pozyskanych surowców), Tech Tracks (rozwój naukowy), to wówczas osiąga status dominacji nad resztą i tym samym otrzymuje specjalne bonusy. Oczywiście przeciwnik, może następnie prześcignąć dominanta i odebrać mu jego dodatkowe cechy.

na podstawie http://www.gry-online.pl

Ta strona korzysta z plików Cookies - dowiedz się więcej.   rozumiem ×

Załóż konto za darmo

lub

akceptuję regulamin serwisu GameTrade.pl

788 tys. graczy sprzedało i wymieniło już ponad 603 tys. gier przez GameTrade.pl!

Ładowanie...