dodaj ogłoszenie

Dungeon Keeper 2 (PC)

  dodaj do poszukiwanych

4.3
wg 3 graczy

Wymagania sprzętowe: Procesor KlasuPentium II 400MHz 64MB pamięci RAM Karta Graficzna klasy GeFroce 2 z 32 MB RAM Powtarzana do znudzenia w w... więcej...

recenzje 2

Masz już konto? zaloguj się

1
2
3
4
5
Dobra

dobra gra swietny klimat wciagajaca bardzo ale nie na te czasy

2010/11/11 01:22
1
2
3
4
5
Rewelacyjna!

Wychowałem się na tym cóż dodać ;]

2010/11/11 01:20


dyskusje o Dungeon Keeper

temat odpowiedzi ostatni post

Dungeon Keeper za darmo na Originie.

0 tomek_2137 tomek_2137 2016/10/08 21:34


poszukujący 15

239253 tomasz-nauwerk kakao intragen tomasz-piorek krzysiek-pokora michal-wilczek sadsoul87 dawid-mikolajczyk pawio boris_dime bosspanzer falconet paplok tahari6
zobacz wszystkich →

posiadacze 12

kazikoma ikar1990 starymarabut jimd darnoktv skandaliczny boredboy bitcher harmag witax adam574 retman
zobacz wszystkich →

więcej informacji

data premiery: 30 Czerwiec 1999

Wymagania sprzętowe:
Procesor KlasuPentium II 400MHz
64MB pamięci RAM
Karta Graficzna klasy GeFroce 2 z 32 MB RAM

Powtarzana do znudzenia w wielu grach fabuła typu "Eksploruj labirynt, zabij złe potwory, uniknij pułapek i zdobądź skarb" nabiera tutaj nowego wymiaru, gdyż gracz wciela się w złego strażnika labiryntu, który musi zastawiać pułapki, przywoływać i trenować potwory i zgłębiać czarną magię aby uchronić swoje królestwo przed tymi irytującymi szlachetnymi śmiałkami, którzy pchają się tam, gdzie nikt ich nie zapraszał. Przewrotne podejście do oklepanego tematu intyguje i wciąga. Dla miłośników akcji można wcielić się w jednego z potworów i zmierzyć się z miłośnikami przygód twarzą w twarz w trybie widoku z pierwszej osoby.

Gracz wciela się w role władcy lochu którego zadaniem jest zapewnienie wszelkich wygód mieszkającym w nim potworów.Aby osiągnąć ten cel zależy zapewnić stworom jedzenie w postaci kurczaków,leża i zapłaty.Cała "Gospodarka" lochu opiera się na komnatach to od nich zależy jakie stwory do nas dołączą.Grę można rozegrać w 3 różnych trybach: kampania ,potyczka, "loszek pieszczoszek".Kampania to szereg misji w gdzie naszym zadaniem jest pokonywanie coraz to silniejszych bohaterów posiadających części klucz do powierzchni.Potyczka umożliwia nam natomiast rozegranie pojedynczej parti z komputerem na określonych przez nas zasadach.Najciekawszą opcją jest natomiast Loszek Piesczeoszek gdzie w każdym z 6 etapów musimy zbudować jak najwspanialszy loch osiągając przy tym wymagana liczbę punktów.Tryb ten może jednocześnie służyć za samouczek dla nowych graczy .
W mechanice mozna zauważyć duże zmiany względem części pierwszej.Najbardziej żucającym sie w oczy elementem jest zupelnie nowy silnik graficzny zrealizowany w 3D.
Wszystkie postacie są wykonane z trójwymiarowych obiektów obciągniętych sprite'ami. Dzięki temu ruchy wszystkiego co żyje są naturalne w stosunku do danych czynności i stanu (walka, znużenie, skradanie się, zaskoczenie) Dzięki wykorzystaniu brył, efekty świetlne, które są po prostu boskie, robią naprawdę wielkie, a wręcz piorunujące wrażenie. Sami producenci zapewniają, że wykorzystali Direkt 3D do maximum i myślę, iż nie kłamią.Pod względem walki dodano także wiele istotnych czynników miedzy innymi wprowadzeniem systemu "strachu" co oznacza że gdy nasz potworek spotka bardziej napakowanego potworka to zwyczajnie zacznie uciekać.Taktyka także wymaga modernizacji.Strategia zrzucania wszystkich naszych potworków tuż za lub przed przeciwnikiem nie ma najmniejszego sensu, ponieważ nasze jednostki zrzucone z wysokości dostają chwilowego zawrotu głowy, przez co stają się łatwym celem. Trzeba więc poruszać trochę mózgownicami i planować taktycznie. Skomplikowanie taktyki możne wzrosnąć, ponieważ każdy rodzaj jednostki walczy teraz zupełnie inaczej. Jedni starają się zajść przeciwnika z flanki zadając maksymalne obrażenia, drudzy będą fanatycznie bronić wyznaczonych pozycji (polecam lekturę "Reduta Ordona") lub osób, inni spróbują przełamać linie nieprzyjaciela, jeszcze inni będą atakować zupełnie z tyłu rażąc bronią miotaną (łuki, kusze itd.), a impy ze strachu biegają dookoła, bo w przeciwieństwie do jedynki te tu tej za żadne skarby nie pójdą do walki.
Czym były by podziemia bez pułapek. Tych na szczęście mamy trochę więcej niż w jedynce. Mamy tu tak ciekawe jak: działa strzelające magicznymi pociskami, wystające kolce, spadające głazy, strzelające piorunami, małe bomby, gazy trujące, pułapki alarmowe. Jednak według mnie jedna z nie wymienionych, ale ciekawych jest pułapka zwana "Strach". Otóż wygląda ona tak: na łańcuchu wisi niewielka stalowa klatka, w której znajdują się pozostałości czegoś lub kogoś obrzydliwie przez nas potraktowanego. Każdy przeciwnik o słabym serduszku na taki widok od razu spierdziela w podskokach.
Do tych wszystkich ciekawostek zapomniałem dorzucić jeszcze jedną, która dotyczy architektury, to oczywiście drzwi. Prócz znanych wam typowych drewnianych, wzmacnianych stalą i żelaznych dodać można barykady oraz drzwi z właściwościami magicznymi. Te ostatnie są wam znane lecz teraz posiadają unowocześnienie, zaatakowane odpowiedzą ogniem z magicznych kul.

Tak więc widzicie, że gra wniosła wiele nowalijek i stanowiła dla mnie niezły szok. Ci którzy już zagrali na pewno zgodzą się ze mną w końcowej ocenie, ci z was którzy przymierzają się by ją kupić to nie wiedzą co stracili do tego momentu. Ja osobiście te grę gorąco polecam, to tytuł jaki pojawia się raz na jakiś czas

Ta strona korzysta z plików Cookies - dowiedz się więcej.   rozumiem ×

Załóż konto za darmo

lub

akceptuję regulamin serwisu GameTrade.pl

785 tys. graczy sprzedało i wymieniło już ponad 601 tys. gier przez GameTrade.pl!

Ładowanie...