dodaj ogłoszenie

opinie o lukzab850612   22 2  

lukzab850612 już wymienia gry za darmo i sprzedaje bez opłat - Ty możesz także!   załóż konto

Komentarz neutralny

lukzab850612 sprzedał(a) Heavy Rain: Move Edition (PS3)

Niestety kolega jest chyba offline, stad komentarz neutralny.

2015/05/24 18:17

Komentarz pozytywny

lukzab850612 sprzedał(a) Dante's Inferno (PS3)

Ok

2015/03/27 15:50

Komentarz negatywny

lukzab850612 sprzedał(a) The Last of Us: Remastered (PS4)

6dni temu kupilem gre od goscia zaznaczajac ze płatnosc przy odbiorze do tej pory nic nie dostelem a na wiadomosci zwyczajnie nie odp. Lipa jakas ahaa juz nie chce tej gry pozdro

2015/03/19 20:05

Komentarz pozytywny

lukzab850612 kupił(a) Tekken : Dark Resurrection (PS3)

Wszystko w jak najlepszym porządku ;) POLECAM!!

2012/03/19 13:55

Komentarz pozytywny

lukzab850612 kupił(a) Enslaved: Odyssey to the West (PS3)

Użytkownik bez zastrzeżeń :)

2012/01/22 11:52

Komentarz pozytywny

lukzab850612 wymienił(a) Resident Evil 5 (PS3) za Star Wars: The Force Unleashed II (PS3) od deadlyjuliet

Wszystko ok! polecam

2011/12/27 11:00

Komentarz pozytywny

lukzab850612 kupił(a) Ninja Gaiden Sigma 2 (PS3)

dzieki za transakcje i polecam sie na przyszlosc :)

2011/12/13 13:15

Komentarz pozytywny

lukzab850612 wymienił(a) Assassin's Creed II (PS3), Assassin's Creed: Brotherhood (PS3), Assassin's Creed (PS3) za God of War Trilogy (PS3) od konto usunięte

Wszysko w porządku.
Wymieniliśmy się osobiście.
Wielki pozytyw. =)

2011/06/13 13:48

Komentarz pozytywny

lukzab850612 wymienił(a) Heavenly Sword (PS3) za Resident Evil 5 (PS3) od wa1torr

Wszystko ok. Zapakowane dobrze, szybka przysyłka i bardzo miły kontakt.

2011/06/06 14:03

Komentarz pozytywny

lukzab850612 wymienił(a) Warhawk (PS3) za Heavenly Sword (PS3) od konto usunięte

Wysyłka szybka, bardzo dobry kontakt, nic tylko polecić ;)

2011/05/19 22:59

Komentarz pozytywny

lukzab850612 kupił(a) Yakuza 3 (PS3)

Polecam!

2011/02/24 16:49

Komentarz pozytywny

pyzet wymienił(a) MotorStorm (PS3) za Def Jam: Icon (PS3) od lukzab850612

Elegancko;)

2011/01/21 16:21
Ta strona korzysta z plików Cookies - dowiedz się więcej.   rozumiem ×

Załóż konto za darmo

lub

akceptuję regulamin serwisu GameTrade.pl

758 tys. graczy sprzedało i wymieniło już ponad 599 tys. gier przez GameTrade.pl!

Ładowanie...