dodaj ogłoszenie

wypowiedzi glowin   8  

glowin już wymienia gry za darmo i sprzedaje bez opłat - Ty możesz także!   załóż konto

Ogółem: 52 wypowiedzi


w temacie Ps+ problem na forum PlayStation 3

Ok spoko

Podziękować

2014/01/14 22:19

w temacie Ps+ problem na forum PlayStation 3

Czyli na koncie UK musze to wpisać? Co za bezsens..

2014/01/14 22:12

w temacie PS3 (PSN) Problem na forum PlayStation 3

@up
tak, mialem j.polski ale zmienilem na angielski w storze i test polaczenia z internetem sie powiodl.
Granie online tez jest juz mozliwe, wielkie dzieki za podpowiedz.
tak na marginesie mialem do tej pory jezyk polski ustawiony w storze i wszystko bylo dobrze.. co sie moglo ‘pokrzanic'?

2012/05/04 11:17

w temacie PS3 (PSN) Problem na forum PlayStation 3

@mastahluc
zrobilem tak jak mi napisales iniestety problem dalej pozostal..
jezeli chodzi o Fife i NBA to sa oznaczone numerem 12 wiec raczej z serwerami nie ma problemow..
zaraz zobacze czy polaczenie przez kabel cos zmieni..

no niestety polaczenie kablem nic nie zmienilo..
przy probie testu polaczenia internetowego wylacza sie przy logowaniu do PSN (jest napisane ‘niepowodzenie') a normalnie loguje sie do PSN bez najmniejszych problemow (tzn. wymieniam wiadomosci ze znajomymi, porownuje trofea itp)

2012/05/04 10:59

w temacie AC: Revelations Ottoman Edition na forum PlayStation 3

dzieki wielkie. wzorowalem sie inna okladka i tam nie bylo napisane, ze zawiera oryginalnego assassins creeda.

temat do zamkniecia

2012/04/23 10:13

w temacie Sklepy z używkami w UK na forum PlayStation 3

Jezeli bedziesz w Londynie to polecalbym Ci:


Tam masz gry i konsole wystawiane przez uzytkownikow bez marzy sklepowej. W Londynie nie mieszkam ale na pewno kilkadziesiat ogloszen dziennie jest wystawianych i cos dla siebie znajdziesz.
Nowe gry kupuje przewaznie na ale gazety (np. Metro) tez mozesz przegladac bo ostatnio byla oferta nowego AC: Revelations w Sainsbury'm za 16f z ktorej skorzystalem ;)
podrawiam

2012/04/23 07:52

w temacie Dylemat Pomiedzy Głośnikami Logitech Z-5500 a Z-906 na forum PlayStation 3

wedlug mnie gra nie jest warta swieczki. doloz te 200zl i bedziesz mial nowy sprzet z gwarancja i swiety spokoj przez jakis czas. a z uzywanym sprzetem elektronicznym radzilbym uwazac.. nigdy nie wiadomo co sie z nim tak naprawde dzialo bo sprzedajacy na pewno postara sie cos ukryc… o ile cos naprawde sie dzialo.
poza tym logitech nie robi juz tak niezawodnych sprzetow jak jeszcze kilka lat temu..

2012/04/11 12:15

w temacie Dylemat Pomiedzy Głośnikami Logitech Z-5500 a Z-906 na forum PlayStation 3

ja posiadam z-5500 u siebie i jestem z nich naprawde bardzo zadowolony. Uzywam ich do grania i ogladania filmow oczywiscie poprzez konsole. Po podlaczeniu kablem optycznym jest naprawde rewelacja.. na 1/4 mocy jak na wielkosc mojego pokoju jest az za dobrze a im wyzej krece potencjometrem to juz tylko wspolczuje sasiadom ;) w grach sprawdzaja sie wysmienicie, w filmach Blu-Ray jest chyba jeszcze lepiej. Niestety do muzyki nie nadaja sie w ogole jak dla mnie.. bass niestety zaglusza wszystko nawet na najnizszych ustawieniach. nie jestem jakims audiofilem ale glosniki te zostaly zrobione glownie z mysla o nas graczach i milosnikach filmow. Audiofile musza poszukac czegos innego.
Niestety na temat z-906 sie nie wypowiadam bo nie mialem z nimi stycznosci.. jakos wybajerowany panel sterujacy na mnie nie podzialal..

ogolnie glosniczki bardzo polecam jezeli dysponujesz odpowiednia gotowka i bedziesz ich uzywal do tego co ja ;)

pozdrawiam

2012/04/11 11:48

w temacie Problem z podlaczeniem PS3 do monitora... na forum PlayStation 3

i wszystko jasne..
dzieki za pomoc

2012/03/05 11:24

w temacie NAKLEJKA NA PS3 (SKIN) !!! na forum PlayStation 3

ja swojej zaaplikowalem ten oto vinyl i wyglada kozacko ;>
na pewno lepiej niz nudna normalna czern ;>

2012/02/27 17:42
Ta strona korzysta z plików Cookies - dowiedz się więcej.   rozumiem ×

Załóż konto za darmo

lub

akceptuję regulamin serwisu GameTrade.pl

788 tys. graczy sprzedało i wymieniło już ponad 603 tys. gier przez GameTrade.pl!

Ładowanie...