dodaj ogłoszenie

POLOWANIE NA TROFEA: Dark Souls III PS4/Xbox One

DARK SOULS IIITM 100%

1000/1000

43/43

Orientacyjna trudność platyny: 8/10

Orientacyjna przyjemność platyny: 5/10

Do zdobycia offline: TAK

Czy DLC wpływają na platynę: NIE

Ilość czasu do zdobycia platyny: 30-50h

Ilość przejść gry do zdobycia platyny: 3

 

WSTĘP

Trzecia częśc sagi i czwarta część serii Souls. Grę zakupiłem na premierę na PS4 i wróciłem do niej po premierze pierwszego DLC na konsoli Zielonych. Stąd nazewnictwo w serii mini poradników będzie mieszane, np. platyna. Brzmi o wiele lepiej aniżeli 100%, 1000/1000 gamerscore czy jakikolwiek inny zwrot. Gry ogrywam w języku angielskim ale postaram się uzupełniać jak najwięcej wiarygodnych nazw w języku ojczystym.

Gdyby nie problemy z połączeniem w grze online i zdobywania przedmiotów dla poszczególnych przymierzy – byłaby to najłatwiejsza platyna z serii. Problem ten wpływa również na przyjemność z zdobywania osiągnięć w tej grze; nie ma nic gorszego niż zabijanie tych samych przeciwników przez niemiłosiernie uciążliwą ilość czasu: 8h na zdobywaniu przedmiotów Przymierza Błękitnych Strażników i prawie tyle samo dla Kopiących Kurhany. W związku z tym, nie polecam gry w pełni offline. Gra staje się trudniejsza z każdym jej przejściem (kategorie NG, NG+ itd) - dlatego polecam zdobycie większości przedmiotów dla przymierzy podczaś pierwszego przechodzenia gry.

PIERWSZE UKOŃCZENIE GRY

  1. By zjednoczyć Pierwszy Płomień

Polecam swobodną rozrywkę, eksploracją i zabawę. Odkrywanie świata w grach Souls jest najlepszym jej elementem. Z dobrych rad: nie spożywajcie żadnych dusz pozyskanych z pokonanych bossów, nie zabijajcie żadnych NPC (przynajmniej aż do zakończenia rozgrywki na tym poziomie trudności), ukończcie zadanie dla Sirris z uwagi na zwiększenie ilości życia fantomów w NG. Samo farmienie przedmiotów ułatwia duża ilośc współczynnika LUCK więc na pierwsze przejście polecam zbudowanie postaci pod QUALITY/LUCK, czyli 27STR, 37DEX, 30 LUCK, bron główna zaklęta poprzez Hollow, broń w lewej ręce Crystal Rapier na palcu Covetous Gold Serpent Ring a na głowie Symbol of Avarice (łatwy do wyfarmienia przed jednym z bossów w grze – Yhormem. Wystarczy nie zabijać Mimic’ów dostępnych w okolicach mgły do bossa w Profaned Capital). Całą grę polecam przechodzić używając przymierzy Kopiących Kurhany oraz Wojowników Słońca. Poleca również nie wchodzić w interakcję z Orbeick of Vinheim przed zdobyciem wszystkich Scroll’i gdyż ten NPC znika po zabiciu kilku bossów bez przekazania mu zwoju.

Rozgrywkę kończymy z dowolnych zakończeniem – dla Zjednoczenia Pierwszego Płomienia wystarczy wybrać „TAK” przy ognisku po ostatnim bossie w grze.

DRUGIE UKOŃCZENIE GRY

  1. Uzurpacja Płomienia

Zakończenie wcześniej nie wykonanych questów danych NPC, interakcja w celu zdobycia wszystkich gestów jak również zdobycia wzmocnionych pierścieni, które planujecie używać podczas tego przejścia (wszystkie +1 mogą być problematyczne a i tak trzeba przeszukać większość lokalizacji podczas NG+ w celu zdobycia pierścieni +2).

Rozgrywkę kończymy z dowolnych zakończeniem innym niż wcześniej, dla Uzurpacji Płomienia należ wykonać quest Yoel of Londor, Yuria of Londor i Anri of Astora.

TRZECIE UKOŃCZENIE GRY

  1. Koniec Płomienia

Zakończenie wcześniej nie wykonanych questów danych NPC, zdobycie gestów, czarów, piromancji, cudów i pierścieni.

Rozgrywkę kończymy z dowolnych zakończeniem innym niż wcześniej.

 

Szczegółowy opis wszystkich zadań związanych z NPC:

http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Side+Quests

 

  1. Doskonałe ulepszanie broni

„Wzmocnij jedną z broni do najwyższego poziomu.”

Ilość wzmocnień broni wpływa na połączenie online z innymi graczami. Na pierwszym przejściu polecam zachować grę na +9. Do ulepszenia na najwyższy poziom potrzebujemy Titanite Slab których bez DLC możemy zdobyć 8 sztuk na każde ukończenie gry. Z broni, pod wspomniany przeze mnie build polecam: Carthus Curved Sword, Carthus Curved Greatsword, Warden Twinblades I Onikiri and Ubadachi.

 

  1. Mistrzostwo Zaklinania

„Dokonaj wszystkich form zaklinania”

Należy wykonać 15 form zaklinania jak również zdjąc zaklęcie z jednej z broni. W tym celu potrzebujemy odpowiedniego kamienia oraz węgla (Farron, Sage, Giant i Profane Coal). Broń NIE MUSI być wzmocniona do najwyższego poziomu więc polecam zrobić to przy okazji któregoś przejścia.

 

  1. Mistrzostwo magii

„Naucz się wszystkich czarów.”

Lista czarów: http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Magic - na szczęście, inaczej niż w poprzednich Souls, do platyny nie są wymagane czary z DLC. Jedynym czarem, który może być trudny do zdobycia to Chameleon podczas zadania Yoel/Yuria/Anri, do zdobycia podczas ślubu w Darkmoon Tomb.

 

  1. Mistrzostwo cudów

„Naucz się wszystkich cudów.”

Lista cudów: http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Magic - trochę więcej zabawy niż z czarami. Problematyczne mogą być kwestią zdobywanych tomów: jeden do zakupienia u Yurii można przez przypadek ominąć;  po zdobyciu Londor Braille Divine Tome i Deep Braille Divine Tome należy dać je Karli, nie Irinie.

 

  1. Mistrzostwo piromancji

„Naucz się wszystkich piromancji.”

Lista piromancji: http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Magic - najprostsze z trzech sztuk magii.

 

       9. Mistrzostwo pierścieni

„Zdobądź wszystkie pierścienie.”

Drugie najnudniejsze trofeum po zdobywaniu przedmiotów dla Przymierza Błękitnych Strażników. Istnieje możliwość wyrzucenia ich przez innego gracza i podniesienia w celu zdobycia tego trofeum. W innym wypadku, czeka Was trzykrotne przejście gry i zdobycie 107 pierścieni. Dwa do zdobycia z questów: od Anri i Sirris, reszta do podniesienia albo do zdobycia z przymierzy.

       10. Mistrzostwo ekspresji

„Naucz się wszystkich gestów.”

Zaczynamy z pewnym zestawem gestów, które należy uzupełnić do 33 sztuk różnych ekspresji. Z problematycznych:

Beckon – wystarczy porozmawiać z modlącym się Yoelem po pokonaniu Vordt’a.

Quiet Resolve – do nauczenia od Anri w Church of Yorshka pod warunkiem wykonania poprzednich kroków tego questa.

Rejoice – od Siegwarda w momencie jego chwili słabości związanej z studnią. Cześć questa.

Proper Bow – związany z Hayzelem, jednym z Palców Rosarii. Przed zwiedzaniem Farron Keep i pokonaniem Abyss Watchers należy pozwolić na inwazję tego fantomu. Za jego pokonanie otrzymamy jeden z przedmiotów tego przymierza, który po przekazaniu pozwoli na wezwanie tego fantoma do pomocy przy zrujnowanej wieży w okolicach przymierza Ogarów Farrona (wieża z pijawkami i Undead Bone Shard). UWAGA: interakcja z Rosarią przerywa quest Sirris!

Dignified Bow – należy porozmawiać z Yurią.

Duel Bow – drugi wymagający gest. Posiadając 5 DARK SIGILS (quest Yoel/Yuria/Anri) należy wezwać tego fantoma przed pokonaniem Abyss Watchers w okolicach Farron Keep Bonfire albo przed walką z Pontiff Sullyvhan, dosłownie przed mgłą wrót do bossa.

Darkmoon Loyality – od Sirris, pod warunkiem, że nie dołączamy do Rosarii. Należy zdobyć Dreamcatcher’s Ashses w pobliżu Ogarów Farrona i po powrocie do Firelink Shrine należy przekazać je Handmaiden i uruchomić ponownie grę. Sirris będzie siedzała na schodach w centralnej części Firelink.

By My Sword – nauczy Was tego Black Hand Gotthard do wezwania przed pokonaniem Abyss Watchers.

Patches Squat – od Patchesa po jego podrózy do Firelink.

Prostration – po przetrwaniu wytwornej pułapki Patchesa w Firelink Tower należy NIE przebaczać mu, gdy o to poprosi. Tyle wystarczy.

Toast – po pokonaniu płonącego demona w Undead Settlement, wystarczy porozmawiać z Siegwardem.

Sleep – po otrzymaniu Toast należy ponownie porozmawiać z Siegwardem, który po prostu zaśnie.

        11. Najwspanialsze ognisko

„Wzmocnij ognisko do najwyższego poziomu.”

Wzmocnienia ogniska przechodzą do kolejnych NG więc zdobycie 10 sztuk Undead Bone Shard i ulepszenie go na najwyższy poziom nie powinno być problemem.

 

       12. Najwspanialszy estus

„Wzmocnij butelkę estusa do najwyższego poziomu.”

Podobnie jak z ogniskiem, ale wzmacniamy do 15 poziomu.

       13. Rozpalenie

„Rozpal po raz pierwszy ognisko.”

Banalne, do zdobycia po interakcji z pierwszym ogniskiem, najbliższe jest po zdobyciua Ashen Estus Flask.

       14. Przyjęcie płomienia

"Zostań po raz pierwszy Żagwią Żaru."

Mechanika odzyskiwania ciała z poprzednich części - teraz w postaci żaru. Do odzyskania po użyciu odpowiedniego przedmiotu lub pokonania bossa czy pomocy w pokonaniu bossa jako fantom.

Tutaj rozpoczynamy trofea ukryte.

        15. Władcy Pogorzelisk: Stróże Otchłani

„Pokonaj Stróżów Otchłani, Władców Pogorzelisk.”

Będzie to zapewne pierwszy wymagający boss dla większości z graczy – dwie formy, dużo różnych ciosów oraz pozostawianie za sobą śladu ognia. Do pokonania pierwszej formy tego bossa można użyć pomniejszych Stróży Otchłani, którzy będą się atakować wzajenie jeżeli otrzymają cios od jednego z swoich braci. Do tego istnieje możliwość wezwania dwóch fantomów (teoretycznie trzech, ale Heyzel może nie dotrwać do mgły przed bossem) sprawia, przeciwnik ten szybko zginie. Jest to pierwszy z Władców Pogorzelisk. Trudność 7/10.

        16. Władca Pogorzelisk: Yhorm Gigant

„Pokonaj Yhorma Giganta, Władcę Pogorzelisk.”

Jedyny boss, który wymaga innej mechaniki aniżeli zwykłych ataków. Do pokonania potrzebujemy broni Storm Ruler, którą znajdziemy na tronie za bossem. Dodatkowo, można tutaj skorzystać z pomocy Siegwarda, który pomaga nam w walce jeżeli wykonamy wcześniejsze kroki powiązanego z nim zadania. Problem z tym przeciwnikiem może pojawić się w NG bądź NG++ dla postaci z małą ilością HP i obrony przed ogniem. W drugiej fazie, ataki maczetą Yhorma potrafią zabić naszą postać jednym ciosem. Trudność 3/10.

       17. Władca Pogorzelisk: Aldrich, Pożeracz Bogów

„Pokonaj Aldricha, Pożeracza Bogów, Władcę Pogorzelisk.”

Polecam szybką broń wobec tego przeciwnika. Atakując odwłok i robiąc uniki przed magicznymi pociskami i ognistym śladem później jesteśmy w stanie pokonać tego bossa tylko z jedną jego teleportacją. Nie ma możliwości przyzywania fantomów NPC, ale jego komnata jest w pobliżu miejsca farmienia przedmiotu dla jednego z przymierzy, więc warto korzystać z znajdujących się przy ognisku znaków zatraconych w zabijaniu Silver Knight’ow graczy. Osobiscie zdobyłem na tym bossie 100% wymaganych medali oraz kości dla przymierza Wojownikó Słońca oraz Kopiących Kurhany. Trudność 6/10.

        18. Władca Pogorzelisk: Lothric, młodszy książę

„Pokonaj Lothrica, młodszego księcia, Władcę Pogorzelisk.”

Uwaga na atak promieniem starszego z braci. W drugiej fazie przydają się broń z atakiem wertykalnym.  Jeżeli wykonywaliśmy zadanie dla Sirris to istnieje opcja wezwania jej do tej walki. Trudność 5/10.

        19. Przymierze: Wojownik Słońca

„Odkryj przymierze Wojownika Słońca.”

Dołączenie do tego przymierza ma miejsce w dalszej części gry – Lothric Castle. Ołtarz znajduje się w jednym z domów przed mgłą do bossa tej lokacji. Oddanie 30 medali pozyskanych poprzez pomaganie innym graczom będąc w tym przymierzu bądź zbierając je od rycerzy w lokacji Lothric Castle jest wymagane do platyny (zdobycie wszystkich cudów). Do offline polecam most przed walką z braćmi Lothric.

       20. Przymierze: Droga Błękitu

„Odkryj przymierze Drogi Błękitu.”

Dołączenie ma miejsce w katedrze vis a vis mgły prowadzącej do potyczki z Vordtem. Przedmiot do tego przymierza znajduje się na ołtarzu. W zamiarze, przymierze te miało być wspomagane poprzez Błekitnych Strażników i Ostrze Mrocznego Księżyca. W praktyce, grając na dwóch platformach ani razu nie dołączyło do mnie gracza do pomocy.

        21. Przymierze: Błękitni Strażnicy

„Odkryj przymierze Błękitnych Strażników.”

Jeden z dwóch aktywnych przymierzy PvP. Obrońcy wiernych Drodze Błękitu. Dostępne od spotkania z Anri i Horace w Road of Sacrifices. Nagrody z tego przymierza łączą się wraz z następnym, dlatego przejdźmy dalej.

        22. Przymierze: Ostrze Mrocznego Księżyca

„Odkryj przymierze Ostrza Mrocznego Księżyca.”

Mój ulubiony archetyp w grach PvP – obrońcy sprawiedliwośći i kaci w jednym. Niestety, pomimo gry na premierę podstawki a następnie na premierę DLC – łączenie się na dwóch platformach było dla mnie problematyczne. W związku z tym, aby wzmocnić oddanie w tym przymierzu i odblokować związane z nim przedmioty, należy poświęcić kilka godzin na zabijaniu Silver Knight’ów w Anor Londo. Najszybszy sposób jaki znalazłem to połączenie farmienia wraz z nabijaniem przymierzy Wojowników Słońca oraz Kopiących Kurhany.

W ramach przygotowania: Covetous Gold Serpent Ring, w lewej ręcę Crystal Rapier, w prawej wybrana broń z zaklęciem Hollow, Rusty Coin od Patchesa, duża ilość współczynnika LUCK oraz Symbol of Avarice. Sam Symbol of Avarice łatwo zdobyć po walce z Yhorm’em. Wystarczy udać się na lewo od ogniska w komnacie Yhorm’a, pozbyć się pobliskich przeciwników bez naruszania tamtejszych skrzyn użyć na nich Undead Hunter Charm. Przy każdym uśpieniu Mimica jest szansa na wypadnięcie Symbol of Avarice, więc cała procedura nie wymaga nawet powrotu do ogniska.

Resumując, ognisko przed walką z Aldritch’em, pozostawienie znaku jednego z dwóch powyższych przymierzy, użycie monety, pokonanie obu Silver Knight’ów i powrót do ogniska. Monotonne farmienie przez kilka godzin przerywać będą wezwania – albo do pokonania bossa, albo do pokonania wzywającego.

W każdym przejściu gry czekają na nas dwa Proof of Concord Kept, dlatego do wyfarmienia potrzebujemy jedynie 24. Uwierzce, nie chcecie zdobywać kolejnych sześciu poprzez zabijanie przeciwników, więc nie pozostawiajcie ich przy przechodzeniu do kolejnych NG.

        23. Przymierze: Palce Rosarii

„Odkryj przymierze Palców Rosarii.”

Dostęp do tego przymierza wymaga zwiedzenia górnej części Cathedral of the Deep. Co do wymaganych przedmiotów dla przymierza: teren przed wejściem do Stróżów Otchłani. Zabijanie tamtejszych przeciwników pozwala uzyskać rzeczy z przymierza Palców Rosarii jak również Ogarów Farrona. Kombinacja ekwipunku do polepszenia częstotliwości wypadanych przedmiotów wskazana.

       24. Przymierze: Kopiący Kurhany

„Odkryj przymierze Kopiących Kurhany.”

Miłe zaskoczenie z uwagi na charakter przymierza chociaż nie do końca przemyślany. Potencjał był ogromny a sprowadza się do zabijania dowolnych fantomów z ryzykiem ataku nie tylko ich, a także zwykłych przeciwników z nawiedzanego świata. Finalnie, fioletowa wersja Palców Rosarii. Przedmioty powiązane z tym zdobędziemy podczas rozgrywek PVP (polecam opis z Ostrzy Mrocznego Księżyca) albo poprzez zabijanie większych szkieletów, czyli tych z krainy Carthus, w Catacombs of Carthus. Wezwania tego przymierza można dokonywać przez całą rozgrywkę więc polecam wykorzystać to podczas wszystkich trzech przejść gry i ominięcie farmienia w katakumbach.

       25. Przymierze: Ogary Farrona

„Odkryj przymierze Ogarów Farrona.”

Drabina prowadząca do tego przymierza rzuca się w oczy. Wezwania mają miejsce sporadycznie, dlatego farmienie jest szybszą metodą otrzymania wymaganych profitów od Ogarów. Po Palcach Rosarii pozostanie Wam zapewne kilka sztuk Wolf’s Blood Swordgrass i najlepiej dokończyć je na trzech przeciwnikach z rodziny Ghru przy Farron Keep.

       26. Przymierze: Wierni Aldrichowi

"Odkryj przymierze Wiernych Aldrichowi."

Główni przeciwnicy przymierzy Błękitnych i Ostrza. Do platyny wymagane jest jedynie zdobycie magii za 10 oddanych przedmiotów tego przymierza. Najszybciej do uzyskania z ogniska po pontyfiku Sulyvahnie, korzystając z metody podobnej do Ostrza tylko z farmieniem kapłanów.

       27. Zapomniane groby

„Dotrzyj do zapomnianych grobów.”

Odkrycie tej lokacji wymagane jest do również do innych trofeów. Po pokonaniu Pożartego Króla w Consumed King’s Gardens należy uderzyć w krańcową ścianę za jedną z skrzyn. Spotkamy tutaj dość wymagających przeciwników.

       28. Szczyt Arcysmoków

„Dotrzyj na Szczyt Arcysmoków.”

Druga, po Zapomnianych Grobach, ukryta lokacja w grze. Po nauczeniu się Path of the Dragon Gesture w lokacji z poprzedniego punktu, możemy przenieść się do Szczytu poprzez użycie tego gestu w Irythyll Dungeon – w miejscu zdobycia Dragon Stone Torso. Po przerywniku w postaci krótkiego filmu obudzimy się na Szczycie Arcysmoków.

       29. Ludex Gundyr

„Pokonaj ludexa Gundyra.”

Pierwszy większy przeciwnik w grze, który nie powinien sprawić żadnego kłopotu. Jego ulepszona wersja w Zapomnianych Grobach wymaga jedynie skupienia i unikania w szczególności kopnięcia oraz ataku z wyskoku. Trudność: 2/10.

       30. Vordt z Mroźnej Doliny

„Pokonaj Vordta z Mroźnej Doliny.”

Efekt przymrożenia tego przeciwnika może być problematyczny, ale omijając go z prawej strony i czekając na zakończenie szaleńczego sprintu na czterech łapach to wszystko, co potrzeba by go pokonać. Trudność 3/10.

       31. Toczony przez klątwę drzewiec

„Pokonaj toczonego przez klątwę wielkiego drzewca.”

Jest potrzebny do przedmiotu umożliwiającego zamianę dusz na ekwipunek. Aby go pokonać należy atakować narośle na jego plecach i odnóżach, a następnie atakować odsłonięty brzuch. Jeżeli przeciwnik ten zostanie pokonany przed dołączeniem do Kopiących Kurhany, to jedyną opcją dołączenia jest wykonanie zadań Sirris i odpowiedzenie na wezwanie do pomocy w dolnej części budynku, w którym walczyliście z Toczonym przez klątwę drzewcem. Jeżeli nie skorzystaliście z jednej z tych opcji, to utracicie możliwość dołączenia do Kopiących Kurhany w tej rozgrywce. Trudność 4/10.

       32. Starszy Kryształu

„Pokonaj Starszego Kryształu.”

Jedyne, o czym warto pamiętać – oryginał wykonuje zaklęcia koloru fioletowego; kopie natomiast - biało-błękitnego. Trudność 4/10.

       33. Biskupi Głębin

„Pokonaj Biskupów Głębin.”

Boss, przy którym ataki horyzontalne to podstawa. Duża ilość przeciwników oraz cel, który zmienia ciała – następnie objawia się w postaci lidera kapłanów. Istnieje możliwość wezwania do pomocy Horace i Anri – pod warunkiem wykonywania związanych z nimi zadań. Trudność 4/10.

       34. Wielki Władca Wolnir

„Pokonaj Wielkiego Władcę Wolnira.”

Sposobem na pokonanie tego przeciwnika jest baczna obserwacja jego ruchów – w szczególności rozpoczęcia czołgania się. Jeżeli trafimy na ciemniejszą strefę poziomu poza bossem bądź natkniemy się na pozostawiany przez niego ciemny ślad – życie naszego bohatera bardzo szybko zejdzie do zera.

Ataki wykonujemy zaś w bransolety na jego rękach – podczas rozpoczęcia walki jesteśmy w stanie zniszczyć całkowicie te na jednej z rąk (polecam prawą) dlatego tylko nieuwaga może przyniesć tutaj porażkę. Trudność 2/10.

       35. Pontyfik Sulyvahn

„Pokonaj pontyfika Sulyvahna.”

Polecam wezwanie chociażby jednego fantoma do pomocy, gdyż druga faza – kopia tego bossa, potrafi zepsuć organizację ataków i uników naszego bohatera. Istnieje możliwość wezwania dwóch fantomów w trybie offline. Trudność 7/10.

       36. Tancerka z Mroźnej Doliny

„Pokonaj Tancerkę z Mroźnej Doliny.”

Przeniesienie do tego przeciwnika ma miejsce po pokonaniu ostatniego Władcy Pogorzelisk. W drugiej fazie należy uważać na atak wykonywany od dolnej lewej strony tego przeciwnika – będzie to dosłownie piruet z ostrzami, powtarzany około pięciu razy. Przeciwnik ten może złapać naszą postać i wykonać przebicie mieczem, które również zabierze sporo ilość naszego życia. Trudność 7/10.

       37. Zbroja zabójcy smoków

„Pokonaj zbroję zabójcy smoków.”

Przeciwnik z silnymi atakami z dodatkiem piorunów. Przeszkadzać będą również pikujące z nieba ogniste szkielety. Walka jest dość prosta z pomocą fantomów – bez jest na prawdę ciężko. Trudność 6/10.

       38. Stary Król Demonów

„Pokonaj Starego Króla Demonów.”

Dla osób, które grały wcześniej w tytułu z Souls, archetyp tego przeciwnika jest znany. Wzmocnienie w postaci Flash Sweat oraz dużej ilości obrony przeciwko atakom ognia powinno ułatwić potyczkę tym, dla których jest to pierwsza z ogrywanych części. Trudność 4/10.

       39. Oceiros, Pożarty Król

„Pokonaj Oceirosa, Pożartego Króla.”

Walka przypomina odrobinę potyczkę z Vordtem. Należy unikać ataków z rozbiegu tego przeciwnika. Jeżeli zbyt długo pozostaniemy w okolicach jego podbrzusza, atakując, potrafi zabrać dużą ilość życia obrotowym atakiem ogona. Jednak z uwagi na różne wysokości podłoża w sali, w które walczymy – istnieje możliwość wejścia pod tego bossa i atakowania bez najmniejszego problemu aż do następnego rozbiegu. Trudność 4/10.

       40. Czempion Gundyr

„Pokonaj czempiona Gundyra.”

Silniejsza, szybsza i bardziej agresywna wersja Ludexa, która niestety nadal nie jest dużym wyzwaniem. Istnieje możliwość wezwania fantoma jeżeli pokonaliście dzierżącego katanę szaleńca w okolicach Firelink Shrine. Trudność 3/10.

       41. Starożytna wiwerna

„Pokonaj starożytną wiwernę.”

Miłe przywitanie w sekretnej lokacji, które sprowadza się do krótkiej przebieżki , wspięcia się na małe rusztowanie z drewna i atak z wyskoku prostu w kark bestii. Uwaga: należy poczekać sekundę po jego zionięciu w górę – inaczej atak z wyskoku ominie smoka i wylądujemy na posadzce, najprawdopodobniej martwi.

       42. Bezimienny Król

„Pokonaj Bezimiennego Króla.”

Jedyny przeciwnik, który stanowił dla mnie większe wyzwanie i to dopiero na NG+. Pierwsza faza polega na pokonaniu wyverny, której dosiada Bezimienny Król. Osobiście zawsze czekam na zionięcie ognia, gdzie atakami z lewej strony paszczy jesteśmy w stanie obniżyć poziom życia wierzchowca o połowę. Walka z samym Królem wymaga dużej ilości skupienia i również ma dwie fazy – w pierwszej są to trochę ospałe ataki, łatwe do uniknięcia i zadające średnie obrażenia. W drugiej, po naładowaniu broni, ataki stają się nieprzewidywalne oraz zadają dodatkowe obrażenia od piorunów. Szkoda, że każdy boss nie był tak problematyczny, jak ten. Trudność 9/10.

       43. Mroczna dusza

"Zdobądź wszystkie osiągnięcia."

        Zakończenie serii okazało się być większym wyzwaniem czasowym z uwagi na problemy techniczne (połączenie w przymierzach) aniżeli poprzez wymagających wrogów czy zmyślne pułapki i zadania. Szkoda, bo seria mogła zakończyć się z większym hukiem, a platyna nie daje aż takiej satysfakcji. Nie wykorzystano również ciekawej opcji z Bloodborne, w którym po otrzymaniu platyny w grze dostawaliśmy dostęp do tematu konsoli dostępnego jedynie dla zdobywców tej platyny. Tak czy inaczej, to koniec wyzwań w Dark Souls III gdyż inaczej niż w poprzednich częściach gry – DLC nie mają wpływu na platynę (stan z dnia 05.12.16).

Fajne?  
Więcej na temat: #Gamerscore   #wyzwania   #platyna   #ps4   #trofea   #gra   #Xbox One  

Koniecznie zobacz

Gdyby nie te przymierza, to by była banalna platynka,a przez to głównie zajęła mi prawie sto godzin

2016/12/06 17:08
@erthum dokładnie. Gdyby działały chociażby w połowie, to przyjemność z platyny byłaby o wiele większa;-).
2016/12/07 02:50
@riskbreaker64 @erthum

ale Panowie,to jest trofeum, ktore mozna ale nie trzeba wbic, to jest nagroda dla najbardziej zaciętych, którzy chcą wbić platyne. sam wbiłem platyne dropiąc przymierza, bez używania wspólnych walk i gry wspólnej a nie narzekam :)
gdyby każdy mógł wbić platyne, to nie było by to takie "prestiżowe" :)

2016/12/08 22:33
@mateusz-chalecki bardziej chodzi nam o to, że coś nie działa w grze tak, jak powinno i przez to dla osób zainteresowanych zdobyciem trofea tworzone są niepotrzebnie dodatkowe utrudnienia, które z przyjemnością nie mają nic wspólnego. Nie problemem jest tutaj wyzwanie trofeów i platyn a nienaprawiony błąd w grze.
2016/12/10 20:24

Piękna gra ..

2016/12/11 22:16

Kiedy to było…. ehh, pograłby w nową część, ale niestety, pozostaje nadzieja na Bloodborne 2

14138761_1187182607991646_3982356781767957068_o
2017/03/13 12:19
Ta strona korzysta z plików Cookies - dowiedz się więcej.   rozumiem ×

Załóż konto za darmo

lub

akceptuję regulamin serwisu GameTrade.pl

465 tys. graczy sprzedało i wymieniło już ponad 560 tys. gier przez GameTrade.pl!

Ładowanie...