dodaj ogłoszenie

Pomoc

Poniżej zamieściliśmy listę najczęściej zadawanych pytań dotyczących Gametrade.pl.

Informacje o Gametrade.pl

  1. Czym jest Gametrade.pl?
    Gametrade.pl to miejsce gdzie wymienisz, sprzedasz lub kupisz gry. Gametrade.pl pozwala także odnaleźć graczy ze swojej okolicy, tworzyć listy znajomych, kolekcję gier oraz dyskutować na grupach tematycznych.
  2. Czy korzystanie z Gametrade.pl coś kosztuje?
    Korzystanie z Gametrade jest darmowe (nie ponosisz opłat za wymiany gier ani za sprzedaż).

Legalność

  1. Czy wymiana gier jest legalna?
    Wymiana gier jest zgodna z polskim prawem jeśli gra została wprowadzona do pierwotnego obiegu na terenie Unii Europejskiej.
  2. Czy sprzedaż używanych gier jest legalna?
    Sprzedaż używanych gier jest zgodna z polskim prawem jeśli gra została wprowadzona do pierwotnego obiegu na terenie Unii Europejskiej.
  3. Jakich gier nie wolno sprzedawać / wymieniać na Gametrade?
    Polskie prawo zabrania obrotu grami które nie zostały wydane na terenie Unii Europejskiej czyli np. wydań amerykańskich czy japońskich. Prawnie zabroniony jest także obrót grami do tego nieprzeznaczonymi (np. wersje promocyjne).
  4. Jakie są konsekwencje niezapłacenia za grę lub nieprzesłania gry na wymianę?
    Użytkownik, który mimo zawarcia umowy nie prześle Gry lub za nią nie zapłaci, ponosi umowną odpowiedzialność odszkodowawczą. Takie działanie może stanowić również przestępstwo i być zagrożone odpowiedzialnością karną.
  5. Jakie konsekwencje ponoszą Małoletni Użytkownicy Zarejestrowani, gdy nie zapłacą za Grę lub nie prześlą Gry, do której przesłania się zobowiązali?
    Odpowiedzialność Małoletnich jest oparta na takich samych zasadach jak pełnoletnich. Małoletni Użytkownicy Zarejestrowani ponoszą odpowiedzialność odszkodowawczą. Takie osoby nie są też zwolnione od odpowiedzialności karnej za swoje czyny. Użytkowników pomiędzy 13 a 17 rokiem życia sąd rodzinny może m.in. umieścić go w zakładzie poprawczym oraz zobowiązać małoletniego lub jego rodziców (czy opiekunów prawnych) do naprawienia szkody.

Korzystanie z serwisu

  1. jak bezpiecznie wymieniać / kupować gry?
  2. Jak znaleźć osoby posiadające grę której szukam?
    Część tych osób znajdziesz w swoim kokpicie (po dodaniu gry do poszukiwanych), wszystkie znajdziesz na stronie danej gry (klikając na okładkę gry na liście Twoich poszukiwanych gier lub wpisując nazwę gry w wyszukiwarce)
  3. Jak znaleźć osoby poszukujące gry którą chcę wymienić/sprzedać?
    Osoby poszukujące Twojej gry znajdziesz na stronie danej gry (wpisując nazwę gry w wyszukiwarce), na podstronie "poszukują".
  4. Czy mogę anulować wysłaną ofertę?
    Tak. Dopóki oferta nie zostanie zaakceptowana (lub odrzucona) w każdej chwili możesz ją anulować. Wystarczy na stronie wysłane oferty kliknąć jej numer i na następnej stronie wybrać opcję anuluj ofertę.
  5. Co się stanie jeśli wyślę kilka ofert z tą samą grą?
    W momencie akceptacji którejkolwiek oferty wszystkie inne wysłane oferty zawierające tę samą grę zostaną automatycznie anulowane.
  6. Korzystałem wcześniej z logowania przez Allegro ale ta funkcja znikła, co robić?
    Wystarczy użyć procedury przypominania hasła, w ten sposób wygenerujesz swoje nowe hasło i będziesz mógł się zalogować swoim loginem i nowym hasłem które wybrałeś.
  7. Nie mogę się zalogować na swoje konto. Co mam zrobić?
    Przejdź na stronę przypomnij hasło, wpisz zarejestrowany w serwisie adres e-mail. W przeciągu 10 minut powinieneś otrzymać e-mail z instrukcją jak ustawić nowe hasło. Jeżeli przez dłuższy czas nie otrzymasz żadnego e-maila, skontaktuj się nami.
  8. Ktoś przysyła mi spam / ubliża przez wiadomości prywatne
    Pomóż nam walczyć z tym zjawiskiem! Skontaktuj się z nami i prześlij nazwę użytkownika, z którego przyszła niechciana wiadomość.
  9. Dostaję mnóstwo powiadomień, czy da się coś z tym zrobić?
    Oczywiście. Powiadomienia wysyłane na Twój adres e-mail możesz dowolnie skonfigurować na stronie ustawień powiadomień.
  10. Chcę usunąć moje konto w Gametrade.pl
    Zastanów się przed tym krokiem dwukrotnie, gdyż raz skasowanego konta nie będziesz mógł później odzyskać (tym samym przepadnie Twoja historia transakcji oraz otrzymane komentarze). Jeżeli jesteś w 100% pewien, wyślij email na adres pomoc@gametrade.pl zawierający informacje, dlaczego nasz serwis nie przypadł Ci do gustu.
    Abyśmy mogli zweryfikować, że kasowane konto należy do Ciebie, e-mail z prośbą usunięcia konta musi być wysłany z adresu e-mail, którego używasz w serwisie.
    Zgodnie z regulaminem nie możesz prosić o usunięcie konta w sytuacji kiedy masz niezakończone transakcje, ani nie wcześniej niż 3 miesiące od zakończenia ostatniej transakcji.
    Możemy odmówić usunięcia konta kiedy stwierdzimy naruszenie regulaminu z Twojej strony.

System transakcyjny

  1. Czy mój kontrahent w trakcie trwania transakcji może usunąć swoje konto?
    Nie można usunąć swojego konta posiadając niezakończone transakcje.
  2. Co zrobić kiedy kontrahent nie wywiązał się z postanowień transakcji?
    Po pierwsze wystawić odpowiedni komentarz opisujący sytuację - dzięki temu ostrzeżesz innych graczy przed nierzetelnymi osobami, a następnie zgłosić sprawę administracji.
    Kolejnym krokiem jest zgłoszenie sprawy na Policję. Kiedy Policja zwróci się do Gametrade o udostępnienie danych kontaktowych podejrzanego zrobimy to w jak najszybszym terminie. Oczywiście udostępnimy także historię transakcji i korespondencji.
  3. Transakcja znikła z mojej skrzynki a konto kontrahenta wskazuje na stronę 404.
    Najprawdopodobniej Twój kontrahent naruszył regulamin serwisu przez co jego konto zostało zablokowane. Nie wysyłaj gry takiej osobie ani nie kontaktuj się z nią. Jeśli już wysłałeś grę, zgłoś sprawę administracji.
  4. Czy mogę anulować transakcję?
    W NIELICZNYCH przypadkach możliwe jest anulowane transakcji przez administrację.
    Powodami anulowania transakcji NIE SĄ
    • rozmyśliłem się :)
    • dostałem lepszą ofertę
    • uszkodzenie nośnika
    • brak dostępności gry / odsprzedaż w innym miejscu
    • nie mogę się dogadać z kontrahentem
    W takich przypadkach rozwiązaniem jest po kontakcie z drugą stroną transakcji wystawienie neutralnych komentarzy co automatycznie zakończy transakcję.
    Powodami anulowania transakcji mogą być
    • niepełne / niepoprawne dane kontaktowe kontrahenta
    • brak kontaktu z kontrahentem
    Aby anulować transakcję wypełnij formularz

Weryfikacja tożsamości

  1. Jak mogę zweryfikować swoje konto?
    Instrukcje znajdziesz na stronie weryfikacji
  2. Czy weryfikacja jest obowiazkowa?
    Nie.
  3. Czy istnieje inny sposób weryfikacji niż przelew bankowy?
    Nie, przelew bankowy to obecnie najpewniejszy sposób weryfikacji tożsamości.
  4. Jaki adres mam podać do zweryfikowania?
    Taki sam jaki podałeś/aś w banku, czyli adres zameldowania.
  5. Czy adres podany do weryfikacji "nadpisze" mój adres kontaktowy?
    Nie, adres do korespondencji / odbioru przesyłek może się różnić od adresu podanego w weryfikacji.
  6. Kto będzie miał dostęp do moich danych?
    Tylko Policja lub Prokuratura w przypadku popełnienia przestępstwa lub wykroczenia.
  7. Co jeśli nie mam konta bankowego?
    Polecamy darmowe konto w mBanku.

Facebook

  1. Jak mogę zmienić moją Nazwę Użytkownika ze standardowego imie-nazwisko?
    Nazwę Użytkownika możesz zmienić pod adresem http://gametrade.pl/account/facebook_user/edit
  2. Jak mogę wyłączyć powiadomienia które wysyła Gametrade.pl na moją tablicę?
    Ustawienia aplikacji znajdziesz na stronie https://www.facebook.com/settings?tab=applications gdzie możesz wyłączyć całkowicie powiadomienia.
Ta strona korzysta z plików Cookies - dowiedz się więcej.   rozumiem ×

Załóż konto za darmo

lub

akceptuję regulamin serwisu GameTrade.pl

465 tys. graczy sprzedało i wymieniło już ponad 560 tys. gier przez GameTrade.pl!

Ładowanie...