dodaj ogłoszenie

Brak kontaktu z administracją

Witam, na Gametrade działam już od siedmiu lat.
Ostatnio padłem ofiarą uporczywego trollingu. Zaczęło się od wystawienia mi neutralnego komentarza, z fałszywych powodów (napisał o braku informacji o nieoryginalnym pudełku. Informacja BYŁA – dowód u administracji). Napisałem w tej sprawie do administracji ponad dwa tygodnie temu. Cisza. Zero odpowiedzi zarówno administracji, jak i kontrahenta. Kilka dni temu zdecydowałem się zakończyć transakcję wystawiając negatywa nieuczciwemu (w komentowaniu) kontrahentowi, argumentując go tym, że oskarżenie było fałszywe i brakiem kontaktu przez ponad 2 tygodnie po mojej odpowiedzi na PW po wystawieniu komentarza.

Kontrahent po otrzymaniu negatywa nagle się "obudził" i "kupił" ode mnie kolejna grę TYLKO po to, żeby od razu wystawić fałszywego negatywa. Sprawa została zgłoszona do administracji dwa dni temu. W dalszym ciągu cisza i zero odpowiedzi.

Zaraz po tym założył nowe konto (nazwał je "administracja". Serio.) i aktualnie "kupuje" kolejną grę.
Sprawa zgłoszona do administracji wczoraj. Cisza.

Zaczynają kończyć mi się pomysły. Przez lata mojego użytkowania GT administracja odpisywała na skargi dzień, dwa po zgłoszeniu, góra tydzień. (Nie mówię tu o całkowitym zamknięciu sprawy, ale choćby odpowiedzi, że jest badana). A teraz? 21 dni od pierwszego kontaktu i NIC?

Boję się, ze te wiadomości nie dochodzą, bo nie chcę wierzyć w to, że są olewane. Dwa lata temu jeden z adminów do mnie zadzwonił, jednak nie mam już tego telefonu. Ktoś ma możne numer telefonu do administracji?
Może jakiś inny pomysł jak się skontaktować, skoro kanał do tego przeznaczony definitywnie nie działa?

2018/04/17 12:16

Ticketów do administracji nikt nie czyta, bo admina tu ze świecą szukać.
Zostaje @pomoc.

2018/04/17 12:34

Radziłabym Ci na tę chwilę pousuwać gry na sprzedaż. Albo po prostu usuń cenę, żeby nikt nie mógł ich kupić. Przestanie kupować i wystawiać nieuczciwe komentarze. Administracja to chyba nie istnieje… Mam nadzieję, że się w końcu ktoś odezwie i Ci pomoże.

2018/04/17 13:12

@paser_talar Nie obraź się, ale trochę przeczysz sam sobie. Najpierw piszesz:

“Sprawa została zgłoszona do administracji dwa dni temu. W dalszym ciągu cisza i zero odpowiedzi.”

Później:
“Przez lata mojego użytkowania GT administracja odpisywała na skargi dzień, dwa po zgłoszeniu, góra tydzień”

Na jak szybką więc odpowiedź liczysz? W przeciągu godziny? Nie myśl, że Cię atakuję (administracji też nie mam zamiaru bronić), ale jednak odrobinę cierpliwości. Oczywiście pisałeś PW do @pomoc?

2018/04/17 13:14
@sullivan_1989

Większym problemem tutaj jest brak odpowiedzi na pierwszy problem, 21 dni temu. Dzięki wszystkim za pomoc :)

2018/04/17 20:17

@paser_talar No cóż, szczegółów nie znam, więc mam nadzeję, że znajdziesz rozwiązanie problemu.

2018/04/17 20:30

Temat zamknięty - dodawanie nowych odpowiedzi zablokowane

Zobacz więcej dyskusji na temat kontaktu Administracją brak

Ta strona korzysta z plików Cookies - dowiedz się więcej.   rozumiem ×

Załóż konto za darmo

lub

akceptuję regulamin serwisu GameTrade.pl

753 tys. graczy sprzedało i wymieniło już ponad 595 tys. gier przez GameTrade.pl!

Ładowanie...