dodaj ogłoszenie

The Last of Us: Remastered multi?

witam czy warto kupic The Last of Us: Remastered dla multi czy ludzie jeszcze graja online?

2018/02/07 20:22
  skomentuj   lub  

Grają i do dwójki grać będą , a znając życie grać będą długo po tym jak o przyszłej odsłonie tlou zapomną ;)

2018/02/07 20:26

Dokładnie, grają i będą grać bo to jedno z najlepszych multi ever ;)

2018/02/07 20:30

To prawda, jednakże poziom gry wyjadaczy jest tak wysoki, że może zniechęcić nowoprzybyłych do zabawy przez sieć.

2018/02/09 19:39
@lei zgadza się, ale to kwestia praktyki + zawsze można pograć jako typowy support i też bardzo się przydać drużynie.
2018/02/09 21:34

Ja ze względu na to iż ciężko mi się gra w tą grę chodź ja uwielbiam to zazwyczaj robię jako tarcza w drużynie hyhy ale i taki ktoś jest potrzebny 😀

2018/02/10 11:56

szkoda ze w dlc doszły bronie które zaburzają balans rozgrywki i dają (co prawd, małą ale jednak) przewagę
między innymi powód dlaczego się odbiłem
jeśli to jest pocieszenie dla kogoś to te dlc kosztują poniżej dyszki

2018/02/12 11:08
@maho

Np. jako mięso armatnie.
Multi bardzo dobre, duży próg wejścia, płatne bronie dają przewagę.

2018/02/12 15:41
@voic3d niekoniecznie, ja przez bardzo długi okres grałem setupem support, bandażowanue i crafting na takim poziomie że co 3 bodajże wytworzone przedmioty masz 1 do danua członkowi drużyny, dużo punktów można uzbierać w ten sposób, a o jakich płatnych broniach mówisz? Mi osobiście najlepiej służył rewolwer.
2018/02/12 16:59

W sumie dobry pomysł z tym supportem. Pytanie tylko czy za punkty jesteś w stanie nazbierać dużo puszek? Za killa masz przecież punkty + puszki.
Co do płatnych broni – to jedyna gra , w której coś kupiłem i była to kusza – gdybym jeszcze umiał celować to by było bardzo dobrze :)

2018/02/14 12:18

Płatne bronie nie dają przewagi broń najlepiej dostosować do mapy na której aktualnie gramy.Małe lokacje karabin szturmowy rewolwer czuły słuch na 3 poziomie plus ekspert od bomb i tajne szkolenie.
większe lokacje Karabin z pogranicza obrzyn tajne szkolenie 3 strzelec wyborowy wszystko zamiast dodatkowych broni.Na samym początku jak najszybciej ulepszyć bronie na drugi poziom i pancerz do tego zawsze posiadamy ostrze dzięki tajnemu szkoleniu.Snajperka za to tylko dla naprawdę ogarniętych noo i dla tych co graja myszką a są tacy i szkoda.Z tymi ustawieniami wynik nawet grając z samymi 9wiątkami 10,10,0 jak najbardziej możliwy

2018/02/14 12:44

Masz już konto? zaloguj się

Zobacz więcej dyskusji na temat US Remastered multi the last

Ta strona korzysta z plików Cookies - dowiedz się więcej.   rozumiem ×

Załóż konto za darmo

lub

akceptuję regulamin serwisu GameTrade.pl

749 tys. graczy sprzedało i wymieniło już ponad 591 tys. gier przez GameTrade.pl!

Ładowanie...