dodaj ogłoszenie

call of duty black ops 2 platyna ?

jak w temacie, czy da sie zrobic platyne w ta gre jeszcze, na ps3 ? gdyz czytalem ze tam jedno trophy online jest nieosiagalne ale ludzie zdobywaja je wiec jak to jest? bo nie wiem czy powracac do tej gry,bo wlasnie brakuja mi online trophy

2018/07/24 14:54
  skomentuj   lub  

Nie wracaj, tam musisz zrobić trofeum za wygranie meczy ligowych. A serwery są wyłączone, już od bardzo długiego czasu. Mi samemu te trofeum do platyny brakuje.

2018/07/24 18:22

A dlaczego inni zdobywają nadal te trophy?

2018/07/24 22:07

Niemożliwe

2018/07/25 02:12
@furia-pl jakoś jednak musi się dać, patrzę ostatni gość zdobył 23 lipca tego roku, inni 21 lipca czyli coś jest na rzeczy
2018/07/25 08:59
Chodzi o to trofeum "Big Leagues" od 2016 roku, serwery ligowe są wyłączone.
2018/07/25 10:02

Chyba że coś pozmieniali, ale wątpię w to że serwery wyłączyli i włączyli. Jak masz dostęp do gry to spróbuj i daj znać.

2018/07/25 10:03

To jest to gdzie jest ta liga kotła i liga mistrzów do wyboru?

2018/07/25 12:18

Do zakwalifikowania się do ligi należy rozegrać pięć meczy. Po kwalifikacjach będziemy przydzielani do graczy z podobnym do naszego poziomem gry. Gramy w takie same tryby jak podczas zwykłego grania online, z tą różnicą, że mamy dostęp do wszystkich broni i możliwego wyposażenia. Za wszystko co zrobimy otrzymujemy do naszego ogólnego poziomu doświadczenia połowę punktów jaką dostali byśmy w takim samym meczu, na ogólnym multiplayer. Dla trofeum musimy wygrać pięć meczy w trybie Ligi, oczywiście nie licząc meczy kwalifikacyjnych.

2018/07/25 12:39

Czyli wczoraj grałem w tą ligę mistrzów ale z 3 mecze gdzieś i jak piszesz jest ten presezon, bo ta ligę kotła to nie było ludzi, bo było nas z 7 a trzeba cały pokój mieć 12 graczy by wystartować

2018/07/25 13:13

Ja miałem też taką sytuację że było nas 12 i mecz się nie włączał. Wyglądało to tak jak by ciągle szukał graczy czy tam gry.

2018/07/25 14:52

Masz już konto? zaloguj się

Zobacz więcej dyskusji na temat call duty platyna black ops

Ta strona korzysta z plików Cookies - dowiedz się więcej.   rozumiem ×

Załóż konto za darmo

lub

akceptuję regulamin serwisu GameTrade.pl

789 tys. graczy sprzedało i wymieniło już ponad 603 tys. gier przez GameTrade.pl!

Ładowanie...