dodaj ogłoszenie

[ MORTAL KOMBAT 2011 ]- Pytania i odpowiedzi

Temat dla tych co zamierzają go kupić, wahają się bądź po prostu są ciekawi. Zadawajcie pytania postaram się odpowiedzieć na wszystkie.
Może to trochę potrwać, grę mam tylko na X360 od 2 dni więc wszystkiego jeszcze po prostu nie doświadczyłem.

2011/04/24 00:34
  skomentuj   lub  

Ja moge powiedziec tyle ze jezeli ktos czekal na mortala w starym dobrym stylu to polecam, gra jest miazga. Gra moze nie ma tak robudowanego systemu walk i kombosow jak tekken czy soul calibur ale moze i dobrze, kazda postac posiada po kilka kombosow 3 lub 4 hitowe ale mozna je laczyc w takie kombinacje ze spokojnie wychodza komba po 12 i wiecej hitow :) Fatale – czegos takiego jeszcze nie bylo, to co robi Noob saibot to jest masakra xD X—Ray- jak gram z ziomkami i ktos robi x-raya jakims nowym zawodnikiem wszyscy wydaja dzwiek "uuuuuu" boli od samego patrzenia xD Najwazniejsza rzecz- sami klasyczni zawodnicy :) zadnych wymyslow, same najwazniejsze dla serii postacie. Tryb story, chyba najlepszy jaki widzialem w bijatykach xD mnostwo cut-scenek ! i mozna zobaczyc np. cyraxa i sektora przed zmiana w cyborgi, albo kabala przed wypadkiem i bez maski :) POLECAM wszystkim bez wyjatku :)

2011/04/24 07:08

Ja już zamówiłem grę i jestem pewny że ten Mortal będzie wymiatać tylko że ja jestem na bakier z bijatykami ostatnia gra tego typu to Mortal Kombat na amidze:D I ciekawi mnie jaki typ rozgrywki wybrać na początku żeby wszystko po kolei sie pouczyć. Pewnie trening i skilować jedną postać? Chociaż ja za bardzo nie lubie grać tylko jedną postacią bo to takie monotonne….i np. przy trybie story to i tak cały czas gramy innymi postaciami nie? Jak wtedy sobie radzicie? Każdym wojownkiem gra sie z grubsza podobnie czy nie bardzo:)??

A i jeszcze pytanie z innej beczki, jakie filmy/seriale powinno się obejrzeć i w jakiej kolejności aby poznać jak najlepiej to całe uniwersum, historie Mortal Kombat, wiadomo za młodu się oglądało w tv coś tam i część postaci kojarze ale z wieloma spotykam się poraz pierwszy, a widze ze wiekszosc z Was je zna….skąd ???:o

pozdrawiam i wesołych świąt:)

2011/04/24 08:25

no zajebista wersja !!! polecam , oplaca w 100 % ;]

2011/04/24 08:29

@cinek w story grasz po kilka wal jednym zawodnikiem potem zmiana, a co do poznania uniwersum to najlepiej jakas strone dorwac i poczytam Mortal Kombat wiki czy cos :P Ogolnie jestem w szoku jak doebana jest ta gra xD King is Back bitch xD

2011/04/24 10:17

Jeżeli ktoś chce obczaić grę w 100% a jest casualem to polecam najpierw tutorial. Następnie fatality practice, arcade na poziomie beginner, potem challenge a na końcu intrygujące story. W dwóch ostatnich używamy odgórnie narzuconych wojowników.
Story to najlepszy tryb offline tej gry, pozostałe w porównaniu z nim wydają się nużące jak to ma miejsce w SF.
Uprzedzam opcja nagrywania i odtwarzania ruchów zawodników w practice nadaje się tylko do oglądania i wystawienia na You Tube. Zatem drugi będzie stał w miejscu chyba, że się ma drugiego pada. Nie można zapisać tylko jednego: ( by później kontrować jego ataki.

2011/04/27 08:22

Masz już konto? zaloguj się

Zobacz więcej dyskusji na temat 2011 mortal kombat pytania odpowiedzi

Ta strona korzysta z plików Cookies - dowiedz się więcej.   rozumiem ×

Załóż konto za darmo

lub

akceptuję regulamin serwisu GameTrade.pl

786 tys. graczy sprzedało i wymieniło już ponad 602 tys. gier przez GameTrade.pl!

Ładowanie...