dodaj ogłoszenie

Rise and Fall: Civilizations at War (PC)

  dodaj do poszukiwanych

3.1
wg 9 graczy

Stainless Steel Studios ( producent ) Midway Games ( wydawca ) strategiczne ( RTS ) 16 czerwca 2006 ( data wydania w Polsce ) Rise & Fa... więcej...

recenzje 2

Masz już konto? zaloguj się

1
2
3
4
5
Dobra

Gra bardzo ciekawa, super edytor, walka herosami bezpośrednio, masa frajdy, na długie godziny

2010/11/11 01:21
1
2
3
4
5
Dobra

Niezłe połączenie RPG-a z strategią

2011/02/01 12:45


poszukujący 3

mcsteamy piotr-figarski korzen3101
zobacz wszystkich →

posiadacze 75

sajmonn bosspanzer urgehal333 gasior mateusz-swierkula maryan haito daman27 gebells thomish sereserowy amack pawel-szkaradek osanno dawid-zmijiowski wisnia165 paula nurz sebacar2106 sobek sowik urier
zobacz wszystkich →

więcej informacji

data premiery: 12 Czerwiec 2006

Stainless Steel Studios ( producent )
Midway Games ( wydawca )

strategiczne ( RTS )
16 czerwca 2006 ( data wydania w Polsce )

Rise & Fall: Civilizations at War to najnowsze dzieło programistów i projektantów ze Stainless Steel Studios, znanych graczom chociażby z Empire Earth czy Empires: Dawn of the Modern World. Na pierwszy rzut oka, gra przypomina Rome: Total War czy Praetorians, aczkolwiek znacznie bliżej jej do Age of Empires. Na ekranie wizualizują się nam ogromne armie walczące ze sobą na rozległych polach bitewnych oraz oblężenia dobrze umocnionych twierdz czy miast. Na wirtualnych strategów czekają wojska czterech ówczesnych potęg (Rzymu, Grecji, Persji oraz Egiptu), nad którymi mogą objąć dowodzenie. Ponadto, pojawiają się tu też żołnierze Babilonu, barbarzyńskiej Galii, Asyrii czy Kartaginy, lecz te nacje niestety nie są grywalne.

W skład armii wchodzić może ponad 80 rodzajów jednostek, w tym piechota, łucznicy, kawaleria, bronie oblężnicze oraz flota wojenna. Oczywiście, każda z cywilizacji posiada własne, specjalizowane jednostki. Wspomnianą wcześniej flotę widzimy bardzo często, ponieważ twórcy gry zdecydowali się położyć duży nacisk właśnie na bitwy morskie. Statki mogą przewozić także jednostki lądowe, tak więc nasza armia zyskuje na mobilności. Na okrętach możemy zamontować również machiny wojenne dzięki czemu bitwy morskie stają się bardziej widowiskowe. Twórcy gry zastosowali w swoim dziele pomysł z terytoriami podobny do użytego w Empire Earth II. W związku z tym zapewniają one wymierne korzyści militarne - jeśli zapragniemy wytrenować legionistów, w naszych szeregach pojawia się tyle jednostek, ile terytoriów znajduje się pod naszą kontrolą.

W Rise & Fall: Civilizations at War pojawiają się także bohaterowie (w sumie 8) - Juliusz Cezar, Kleopatra, Ramzes Wielki, Achilles czy Aleksander - znacznie podnoszą morale naszych wojsk i robią dobry użytek ze swoich specjalnych umiejętności, niestety, ograniczonych czasowo. Najciekawszym aspektem obecności bohaterów w grze jest możliwość wcielenia się w ich postaci i brania udziału w bitwach. Takie rozwiązanie może być interesująco wykorzystane przykładowo w grach wieloosobowych, gdy jeden z graczy zajmuje się rozgrywką na poziomie strategicznym, natomiast drugi gracz prowadzi postać bohatera.

Rise & Fall: Civilizations at War napędzana jest ulepszoną wersją silnika Titan, który w nowym wcieleniu sprawuje się znakomicie.

Ta strona korzysta z plików Cookies - dowiedz się więcej.   rozumiem ×

Załóż konto za darmo

lub

akceptuję regulamin serwisu GameTrade.pl

788 tys. graczy sprzedało i wymieniło już ponad 603 tys. gier przez GameTrade.pl!

Ładowanie...