dodaj ogłoszenie

Last Remnant (X360)

  dodaj do poszukiwanych

4.1
wg 24 graczy

The Last Remnant to kolejna gra słynnego japońskiego wydawcy, Square Enix, znanego między innymi dzięki doskonałym seriom, takim jak Final Fantasy ... więcej...

recenzje 6

Masz już konto? zaloguj się

1
2
3
4
5
Dobra

Hmm… Daje 3/5… z Grą jest pewien problem. Ma świetny system walki, fajną oprawę graficzną i fajną muzykę ale po prostu nie wciąga! I nie podoba mi się patent że niektóre misje można wykonać tylko na określonym levelu, jeśli masz już zbyt wysoki level to sorry…misja przepada i nie będzie nabitego osiągnięcia _
Nie mogę...

czytaj całość
2010/11/11 01:21
1
2
3
4
5
Bardzo dobra

Gra bardzo wciąga, założyłem sobie, że zrobię wszystkie achievementy i to dodało grze znacznie więcej smaczku, ciekawe sidequesty, interesująca fabuła główna, czasami gra bywa nużąca i (jak wspomniał lubelskihrabia) występują spowolnienia graficzne podczas niektórych "efektów specjalnych", ale mimo to warto zagrać, spędziłem...

czytaj całość
2011/01/28 12:33
1
2
3
4
5
Bardzo dobra

Jedna z moich ulubionych gier jrpg. Mnóstwo bohaterów (podstawowych 8, 166 generałów – z czego 48 ma swoje własne historie oraz questy i 2 razy tyle zwykłych wojaków do wyboru), świetnie zrobione side-questy. Olbrzymim minusem są problemy graficzne – liczne doładowania i spowolnienia. Ale jeśli jesteś w stanie to przetrzymać,...

czytaj całość
2010/11/11 01:18
1
2
3
4
5
Rewelacyjna!

Bardzo mocno rozbudowany epicki jRPG. Wchłonął mnie na bardzo długie godziny. Świetny system walki jak i czarów. Fabuła także mnie wciągnęła. Długo jak nie grałem w tak dobrego jRPG'a. Gra wymagająca spędzenia sporo czasu przy niej – jeśli chcemy mieć extra itemy. Polecam.

2010/11/11 01:19
1
2
3
4
5
Przeciętna

Zdecydowanie najgorszy jrpg od square w jaki grałam. Fabuła nie porywa. System walk przekombinowany. Zupełnie nie przypadł mi do gustu. Gra wymagająca i nudna. Nie dla każdego.

2010/11/11 01:19


dyskusje o Last Remnant

temat odpowiedzi ostatni post

The Last Remnant Walkthrough

2 creative51 creative51 2014/03/12 23:26


poszukujący 17

mick78 darthfather vampire abe18 michal-modzelewski julian-majer pawel-piecak metalgear ryu116 decoyed pawekim l_s_i_rbit pawelgrabarczyk chemikpl bosspanzer lucash 1ryzu1
zobacz wszystkich →

posiadacze 63

marcinbulldog Bombowacena.pl (s... grax jedaj blackheartpl QuickSave unitone andrzej-bandyta-bando perezator gekiyaku SklepGekon.pl meehoo05 nayru martivar hubertus velsu zwierzu90 wilqu83 larwas angoku de6v6il6 przemyslaw-lebowa
zobacz wszystkich →

więcej informacji

data premiery: 20 Marzec 2009

The Last Remnant to kolejna gra słynnego japońskiego wydawcy, Square Enix, znanego między innymi dzięki doskonałym seriom, takim jak Final Fantasy czy Dragon Quest. Podobnie jak wspomniane gry, tytuł ten również należy do gatunku jRPG, choć na jego potrzeby stworzono zupełnie nowe uniwersum.

Gra ma dwóch głównych bohaterów – jednego stworzonego z myślą o rynku japońskim, drugiego dla Amerykanów i reszty świata. Pierwszy z nich to młody, energiczny chłopak, znany jako Rush Sykes. Ma 18 lat i doskonale włada mieczem. Druga postać, w którą można wcielić, to mroczny, długowłosy The Conqueror. The Last Remnant to opowieść osnuta wokół tajemniczych, starożytnych artefaktów – magicznych przedmiotów, potrafiących zmieniać swój kształt oraz wielkość i przybierać postać broni, maszyn, a nawet potworów. Spotykamy tu wiele przedziwnych ras, choć cztery z nich odgrywają kluczową rolę. Ta nazwana Mitra najbardziej przypomina ludzi. Yama to gigantyczne i przerażające swym wyglądem, ale w gruncie rzeczy całkiem przyjazne, rybopodobne stwory. Sovanni mają cztery ręce i kocie głowy. Są jeszcze Qsiti, czyli humanoidalne jaszczurki – magowie.

Tytuł przeznaczony jest dla jednego gracza, a walki odbywają się w systemie turowym. Nasz heros podróżuje wraz z drużyną. Jednym z atutów gry są wielkie, zrealizowane z rozmachem bitwy, w których biorą udział nawet setki przeciwników. Główny protagonista może używać komend ataku, obrony, przywoływania oraz wykorzystywać przedmioty. Jest też opcja Quick Time Event, czyli szybkie wciskanie kombinacji przycisków w określonym momencie – jeśli się uda, można zadać potężniejszy cios. Nie zabrakło możliwości wydawania prostych komend współtowarzyszom broni (na przykład oddziałowi magów), jest też wskaźnik morale – jeśli dobrze nam idzie, to i ich ogólna kondycja jest nieco lepsza.

Doskonałą oprawę wizualną zapewnia silnik graficzny Unreal Engine 3, wykorzystany wcześniej między innymi w Gears of War. Warto pochwalić niesamowite projekty postaci i lokacji, łączące w sobie elementy wielu znanych nam kultur. Są tu zarówno azjatyckie miasteczka z markizami i powiewającymi tkaninami, japońskie domostwa z papierowymi shoji czy chińskie ekrany i pagody. Zobaczymy formy bliskie kopułom, kolumnom i minaretom Bliskiego Wschodu oraz Azji Mniejszej, ale też zamki w stylu europejskiej arystokracji i tajemnicze budowle starożytnych cywilizacji.

Warto dodać, że prace nad grą nadzorował Hiroshi Takai, twórca doskonale znany fanom japońskich produkcji. To on jest współodpowiedzialny za sukces takich gier, jak Final Fantasy V czy Legend of Mana.

na podstawie http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=9339

Ta strona korzysta z plików Cookies - dowiedz się więcej.   rozumiem ×

Załóż konto za darmo

lub

akceptuję regulamin serwisu GameTrade.pl

741 tys. graczy sprzedało i wymieniło już ponad 577 tys. gier przez GameTrade.pl!

Ładowanie...